.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به کار کردن در رایکا افتخار می‌کنم
سرمربی جدید رایکا بابل گفت: به کار کردن در تیم پر هوادار رایکا افتخار می‌کنم.

به گزارش شمال نیوز، پیروز قربانی سرمربی جدید رایکا بابل پس از کسب پیروزی مقابل شهرداری آستارا، گفت: از اینکه در شهر بابل هستم خوشحالم و به کار کردن در این تیم پر هوادار رایکا افتخار می‌کنم.

 

او با بیان اینکه به فوتبال بازی کردن تیم خود اهمیت داده و دوست دارم از طریق بازی خوب نتیجه بگیرم، افزود: این برد حاصل زحمات بچه‌ها و همچنین کادرفنی قبلی و در راس آن‌ها مرحوم نادر دست نشان قرار دارد. از یک جنبه خیلی است که جانشین مرد بزرگی، چون نادر دست نشان باشم و از جنبه دیگر هم باعث افتخار من است و برای روحش طلب آرامش می‌کنم.

 

قربانی این برد را همچنین حاصل زحمات شبیر لطفی سرمربی قبلی این تیم دانست و گفت: از لطفی ممنونم و یک تشکر ویژه از هواداران رایکا می‌کنم چرا که از لحظه‌ای که ما به این تیم اضافه شدیم از تیم خود حمایت کردند و امیدواریم بتوانیم با بازی زیبا آن‌ها را راضی نگه داریم.

 

سرمربی رایکا گفت: هم سبک بازی و هم سیستم را تغییر دادیم. شاید تغییر سیستم خیلی عقلانی نباشد، اما بچه‌های ما آنقدر کیفیت خوب دارند که خیلی زود نکاتی را که گفتیم فهمیدند. به نظر من بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

 

قربانی افزود: ضعف‌هایی داریم که حریف از آن استفاده کرد و توانست بر روی دروازه ما ایجاد موقعیت کند. ما باید در تمرینات روی این ضعف‌ها بیشتر کار کنیم و آن‌ها را برطرف کنیم، چون روز اولی که آمدم گفتم که به کمک همکارانم کاری خواهم کرد که تیم رایکا فوتبال بازی کند و این قول را می‌دهم و این کار را حتما انجام می‌دهم.

 

او گفت: مربی‌ها دو دسته هستند، دسته اول دوستانی هستند که آنقدر روابط قوی دارند که هر سال تیم خوب دارند و گروه دوم دوستانی هستند که کار می‌کنند، خدارو شکر من در دسته دوم قرار دارم، پیشنهادی از جانب تیم رایکا شد و من پتانسیل، جو و مخصوصاً مجموعه بازیکنی که در اختیار این تیم بود را جمع خوبی دیدم و ترجیح دادم تا در این تیم کار کنم و امیدوارم که بتوانم دانشی را که دارم در این تیم عرضه کنم و نتایج خوبی را کسب کنم.

 

قربانی درباره وضعیت داوری بازی رایکا با شهرداری آستارا، افزود: داور هم انسان هست و اشتباهاتی انجام می‌دهد، اما او هم دارد زحمت می‌کشد. متاسفانه جوی در فوتبال ایران ایجاد شده که هر تیمی روی نیمکت پر سرو صدا‌تر ظاهر شود فکر می‌کند بتواند امتیاز بیشتری از داور بگیرد و من هم جزو فوتبالم و شاید این کار را انجام دهم، اما اصلا کار درستی نیست، چون داور هم انسان است و در برخی از صحنه‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد، ولی امیدوارم هر تیمی بهتر فوتبال بازی می‌کند و بیشتر زحمت می‌کشد نتیجه بگیرد.

 

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در پایان افزود: در مورد تیم حریف هم باید بگویم که آن‌ها هم زحمت کشیدند، اما کلا خوب نیست که بخواهم تیم را بکشم بیرون یا حریف این کار را انجام دهد، اما متاسفانه در لیگ برتر هم سرمربی یک تیم خیلی بزرگ دقیقه ۲۰ به ناظر داوری بازی گفت که تیمم را بیرون می‌کشم که به نظرم این چیز‌ها برای فوتبال حرفه‌ای خیلی بد است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.